کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1048-CNF آشنایی با روش های نوین تدریس در آموزش علوم تجربی دوره ی ابتدایی رعنا خدادادی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
2 1156-CNF آشنایی با هوش‌های چندگانه و عوامل موثر حیطه شناختی بر آن به همراه تکنیک‌ها وکاربردهای آموزشی مهرانگیز فتحی نیا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
3 1119-CNF آموزش پژوهش محور در علوم: ماهیت، ویژگی ها و چالش های آن علی اقبالی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
4 1141-CNF (R1) آموزش مجازی، روشی نوین در آموزش شیرین علی زاد، محمد آبیاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1171-CNF اثربخشی الگوی تدریس نگاره مفهوم بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی نجمه ضیایی قهنویه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1132-CNF ارزشیابی تکوینی در علوم ابتدایی: مولفه ای برای یادگیری موثر علی اقبالی، حسین واحدی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
7 1136-CNF (R1) ارزشیابی در آموزش علوم تجربی حمید نقی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
8 1163-CNF (R1) ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس سه فرمول فرای، گانینگ و مک لافین رعنا خدادادی، نگین علی حسینی، لیلا مصطفائی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1098-CNF (R1) افزایش مشارکت بوسیله نقشه مفهومی و تأثیر آن در آموزش علوم ابتدایی پریسا ابراهیم زاده، نگین شیری، حانیه عبدالله زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
10 1081-CNF الگوی تدریس درس علوم متناسب با هوش های چندگانه سید صابر مقدس نیکو، فخرالسادات حسینی لر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1122-CNF اهمیت مهارت پرسشگری در آموزش درس علوم تجربی افسانه صمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1118-CNF بررسی ابعاد به کارگیری فناوری واقعیت مجازی در آموزش علوم تجربی غلامحسین روشن، مهدی محمدی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
13 1135-CNF (R1) بررسی تأثیر رسانه های پرشمار بر تدریس و یادگیری درس علوم تجربی دوره اول متوسطه حمید نقی زاده، ثریا صادق مظاهری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1023-CNF بررسی درک و فهم معلمان ابتدایی از مفاهیم حجم و گنجایش حسین واحدی، سهراب عظیم پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1169-CNF بررسی سیر تکامل مدلهای مفهوم سازی PCK در آموزش علوم تجربی فاطمه مختاری ستایی، محمدرضا امام جمعه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1015-CNF بررسی کج فهمی های دانش آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی میر علی نقی زاده سرابی، مسعود سعادتی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
17 1035-CNF (R2) بررسی کیفیت آموزش علوم تجربی در ایران بر اساس آزمون‌های تیمز مریم انصاف، سهراب صادقی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
18 1121-CNF بررسی موردی میزان یادگیری و ارزشیابی کلاس‌های مجازی درس علوم‌تجربی در دوره شیوع بیماری کرونا افسانه صمدی، امیرحسین میرآقاپور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
19 1166-CNF (R1) بررسی و معرفی روش های آموزش مجازی در درس علوم تجربی مهدیس طالبی، مهدیس طالبی، سارا کفاشیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1152-CNF (R2) به کارگیری تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم تجربی انیس طرفی، علی احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
21 1039-CNF به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم تجربی سهیلا الوندی اصل تیمورلو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1116-CNF تأثیر روش تدریس نوین در آموزش و یادگیری درس علوم تجربی در دوره ابتدایی فاطمه احمدنژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1157-CNF (R1) تاثیر ارزشیابی توصیفی بر یادگیری علوم ابتدایی افسانه موسوی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
24 1029-CNF تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری آموزش علوم تجربی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی عارفه زارع زاده مهریزی، صدیقه ناظمیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
25 1083-CNF (R1) تاثیر تدریس به روش نقشه ی مفهومی بر میزان یادگیری دانش آموزان در مباحث علوم زیستی درس علوم در پایه ی پنجم ابتدایی عرفانه محمودی درگاه، مهدیه باقری اقدم، عاطفه محمودی درگاه، حاتم احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
26 1114-CNF تاثیر روش تدریس مغز‌محور مبتنی بر اعصاب‌تربیتی و فرهنگی بر پیشرفت‌تحصیلی درس علوم‌تجربی سعداله کاظمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
27 1077-CNF تاثیر روش وب پویه بر انگیزه پیشرفت تحصیلی علوم تجربی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان نایین در سال تحصیلی 99-1398 اشرف میرحیدری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
28 1027-CNF تحلیل محتوا علوم پایه سوم ابتدایی با استفاده از روش خلاقیت پلسک مرتضی خوشنامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
29 1010-CNF تحلیل محتوای تصاویر کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی بر اساس اصل تأکید فاطمه مونس خواه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
30 1032-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی براساس روش ویلیام رومی سال 1400-1399 فائزه جلالی، قدرت الله محمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
31 1062-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم دبستان با استفاده از تکنیک ویلیام رومی محمد جعفری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
32 1031-CNF (R1) تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن مریم عابدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
33 1102-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی محمد جعفری، هدا جعفری، مونا جعفری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
34 1165-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول بر اساس تکنیک رومی محمد جواد عسکری، مبشره میرشکاری ده کهان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
35 1025-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول بر اساس تکنیک ویلیام رومی محمد جواد عسکری، مبشره میرشکاری ده کهان پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
36 1095-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ی پنجم ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی درسال تحصیلی 97-1396 عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
37 1041-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه‌ی چهارم ابتدایی براساس تکنیک ویلیام رومی و اهداف شناختی بلوم اعظم قادری روسنگ، فائزه کندری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
38 1096-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ی ششم به منظور آموزش مهارت های تفکر و پژوهش عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
39 1155-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی دوره ی دوم ابتدایی بر اساس اهداف مریل نفیسه رحیمی، فاطمه ترک پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1154-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم چهارم ابتدایی با تاکید بر ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت محدثه کارگر، فاطمه نوروزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
41 1055-CNF (R1) تحلیل محتوای کتاب علوم دوم ابتدایی بر اساس روش سطح خوانایی مک لافین عبدالله صالحزاده، عبالحسین نقی زاده انهر، امین محمدسلطانی، عرفان ولی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
42 1101-CNF تحلیل محتوای کتاب فیزیک یازدهم رشته ریاضی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی سید نوید الیاسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
43 1153-CNF تحلیل محتوای کتاب‌های زیست شناسی دوره دوم دبیرستان بر اساس میزان توجه به انواع روش‌های آزمایشگاهی مدل سیمپسون و اندرسون مهنا مسلم نیا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
44 1117-CNF (R2) تحلیل محتوا‌ی متن و تصاویر کتاب علوم پایه سوم ابتدایی به روش ویلیام رومی لیلا مصطفائی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
45 1008-CNF تدریس بخشی مفاهیم فیزیک الکتریسته با استفاده از آزمایش های ارزان قیمت سید نوید الیاسی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
46 1133-CNF تدریس علوم تجربی دوره ی ابتدایی با تاکید بر استفاده از هوش های چندگانه ی گاردنر زهرا احمدی، زهرا نصیری محمدآبادی، سارا ناصح پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
47 1120-CNF (R1) چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتاب درسی علوم تجربی ششم ابتدایی محمد جواد جهان، حسین ثامنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
48 1142-CNF خلق یادگیری های معنادار در آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی معصومه محمدپور، معصومه تقی زاده اسفنجانی، آیدا محمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
49 1097-CNF (R2) راهبرد تدریس پ.م.ت (P.O.E) در آموزش علوم تجربی عبدالرضا شیرکوند، پرند شیرکوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
50 1074-CNF راهبرد تدریس موثر در آموزش علوم تجربی فاطمه مختاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
51 1164-CNF راهبرد تدریس موثر در آموزش علوم تجربی مبتنی بر استم sara gharabaghi، بیتا شکوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
52 1131-CNF (R1) راهبردهای ارزشیابی علوم تجربی ابتدایی در شرایط کرونایی سیده زهرا موسوی نژاد بنام، بیتا شکوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
53 1082-CNF (R2) راهبردهایی برای ارتقاء محتوی کتاب های علوم تجربی برای آموزش در دوران کرونا و پسا کرونا حسین فراست، حسین روشن پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1099-CNF راه‌های اثربخش در تقویت یادداری و درک مفاهیم در آموزش علوم تجربی فاطمه رمضانی، هادی صادق پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
55 1012-CNF روش های افزایش بازخورد موثر در یادگیری علوم تجربی حسین فراست پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
56 1130-CNF (R1) روش‌های نوین تدریس برای آموزش علوم تجربی دردوره‌ی ابتدایی غزاله یاقوتی آذر، لیلا عمران پناه آلانق، محدثه فاتح شاملو پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
57 1110-CNF روش‌های نوین تدریس در آموزش علوم تجربی حسین جمالی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
58 1047-CNF روش یادگیری مشارکتی و افزایش خلاقیت دانش آموزان در دروس علوم ابتدائی محیا نسب، پریسا ابراهیم زاده، پریسا حاجی زاده ملکی، سولماز سیفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
59 1170-CNF شناسایی موانع ارتباطی در تدریس علوم تجربی فاطمه یوسف یعقوبی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
60 1158-CNF طراحی آموزشی و اهمیت آن در آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی فاطمه نوروزی، محدثه کارگر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
61 1123-CNF طراحی الگوی آموزش به روش نمایشی در درس علوم تجربی: الگوی مشاهده ای وارونه با جهت گیری یادگیرنده محور رضا صابری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
62 1026-CNF (R2) طراحی واحد یادگیری برای درس از ریشه تا برگ علوم پنجم ابتدایی هادی الهام، سید صادق غلامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
63 1005-CNF (R1) طراحی واحدیادگیری برای درس شگفتی های برگ کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی حسین شاه محمدی، علی علیزاده محمودجق، علی مطهری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
64 1137-CNF فناوری اطلاعات وارتباطات درآموزش و یادگیری افسانه پرموزه، اسراالسادات سیدنژاد، عاطفه پایز پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
65 1070-CNF (R1) کاربردی ترین شبیه ساز آزمایشگاهی در طراحی واحد یادگیری علوم تجربی محمد محمدیان مهر، نرجس محمدیان مهر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1127-CNF (R1) کج فهمی های رایج در آموزش علوم تجربی شکیلا قنبراوغلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
67 1006-CNF (R1) کلاس آموزش علوم پویا و فعال و کارساز با رویکرد تعاملی مریم رنجی ساربانقلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
68 1064-CNF (R1) مروری بر اثرات استفاده از تلفن همراه در آموزش علوم تجربی با نگاهی به دوران شیوع ویروس Covid-19 سید نوید الیاسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
69 1146-CNF معیارهای ارزشیابی مجازی مستمر در آموزش علوم‌تجربی زهرا مبادرثانی، عرفانه محمودی درگاه، مهدیه باقری اقدم پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
70 1128-CNF (R1) مقایسه تطبیقی برنامه ریزی درسی و روش تدریس کشور های ایران و سنگاپور مهدیه گودرزی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
71 1046-CNF موثرترین متد ها در آموزش علوم تجربی محمدحسین پورنظری کودهی، محمد آبیاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
72 1093-CNF نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفه ای مرتبط با PCK عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
73 1129-CNF (R1) یادگیری مبتنی بر بازی های دیجیتالی درآموزش علوم پایه ابتدایی (مطالعه مروری) ثنا بهتری، بیتا شکوری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
74 1022-CNF یادگیری معکوس در علوم تجربی جعفر عظمت، علیرضا خدایی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر