1 |
1048-CNF |
آشنایی با روش های نوین تدریس در آموزش علوم تجربی دوره ی ابتدایی |
رعنا خدادادی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
2 |
1156-CNF |
آشنایی با هوشهای چندگانه و عوامل موثر حیطه شناختی بر آن به همراه تکنیکها وکاربردهای آموزشی |
مهرانگیز فتحی نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1119-CNF |
آموزش پژوهش محور در علوم: ماهیت، ویژگی ها و چالش های آن |
علی اقبالی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
4 |
1141-CNF (R1) |
آموزش مجازی، روشی نوین در آموزش |
شیرین علی زاد، محمد آبیاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1171-CNF |
اثربخشی الگوی تدریس نگاره مفهوم بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی در درس علوم تجربی |
نجمه ضیایی قهنویه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1132-CNF |
ارزشیابی تکوینی در علوم ابتدایی: مولفه ای برای یادگیری موثر |
علی اقبالی، حسین واحدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
7 |
1136-CNF (R1) |
ارزشیابی در آموزش علوم تجربی |
حمید نقی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1163-CNF (R1) |
ارزیابی و سنجش خوانایی کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی براساس سه فرمول فرای، گانینگ و مک لافین |
رعنا خدادادی، نگین علی حسینی، لیلا مصطفائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1098-CNF (R1) |
افزایش مشارکت بوسیله نقشه مفهومی و تأثیر آن در آموزش علوم ابتدایی |
پریسا ابراهیم زاده، نگین شیری، حانیه عبدالله زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1081-CNF |
الگوی تدریس درس علوم متناسب با هوش های چندگانه |
سید صابر مقدس نیکو، فخرالسادات حسینی لر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
11 |
1122-CNF |
اهمیت مهارت پرسشگری در آموزش درس علوم تجربی |
افسانه صمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1118-CNF |
بررسی ابعاد به کارگیری فناوری واقعیت مجازی در آموزش علوم تجربی |
غلامحسین روشن، مهدی محمدی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
13 |
1135-CNF (R1) |
بررسی تأثیر رسانه های پرشمار بر تدریس و یادگیری درس علوم تجربی دوره اول متوسطه |
حمید نقی زاده، ثریا صادق مظاهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1023-CNF |
بررسی درک و فهم معلمان ابتدایی از مفاهیم حجم و گنجایش |
حسین واحدی، سهراب عظیم پور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1169-CNF |
بررسی سیر تکامل مدلهای مفهوم سازی PCK در آموزش علوم تجربی |
فاطمه مختاری ستایی، محمدرضا امام جمعه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1015-CNF |
بررسی کج فهمی های دانش آموزان ابتدایی در درس علوم تجربی |
میر علی نقی زاده سرابی، مسعود سعادتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1035-CNF (R2) |
بررسی کیفیت آموزش علوم تجربی در ایران بر اساس آزمونهای تیمز |
مریم انصاف، سهراب صادقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
18 |
1121-CNF |
بررسی موردی میزان یادگیری و ارزشیابی کلاسهای مجازی درس علومتجربی در دوره شیوع بیماری کرونا |
افسانه صمدی، امیرحسین میرآقاپور |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
19 |
1166-CNF (R1) |
بررسی و معرفی روش های آموزش مجازی در درس علوم تجربی |
مهدیس طالبی، مهدیس طالبی، سارا کفاشیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1152-CNF (R2) |
به کارگیری تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم تجربی |
انیس طرفی، علی احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
21 |
1039-CNF |
به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم تجربی |
سهیلا الوندی اصل تیمورلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1116-CNF |
تأثیر روش تدریس نوین در آموزش و یادگیری درس علوم تجربی در دوره ابتدایی |
فاطمه احمدنژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1157-CNF (R1) |
تاثیر ارزشیابی توصیفی بر یادگیری علوم ابتدایی |
افسانه موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1029-CNF |
تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری آموزش علوم تجربی دانشجومعلمان آموزش ابتدایی |
عارفه زارع زاده مهریزی، صدیقه ناظمیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
25 |
1083-CNF (R1) |
تاثیر تدریس به روش نقشه ی مفهومی بر میزان یادگیری دانش آموزان در مباحث علوم زیستی درس علوم در پایه ی پنجم ابتدایی |
عرفانه محمودی درگاه، مهدیه باقری اقدم، عاطفه محمودی درگاه، حاتم احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1114-CNF |
تاثیر روش تدریس مغزمحور مبتنی بر اعصابتربیتی و فرهنگی بر پیشرفتتحصیلی درس علومتجربی |
سعداله کاظمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1077-CNF |
تاثیر روش وب پویه بر انگیزه پیشرفت تحصیلی علوم تجربی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان نایین در سال تحصیلی 99-1398 |
اشرف میرحیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
28 |
1027-CNF |
تحلیل محتوا علوم پایه سوم ابتدایی با استفاده از روش خلاقیت پلسک |
مرتضی خوشنامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1010-CNF |
تحلیل محتوای تصاویر کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی بر اساس اصل تأکید |
فاطمه مونس خواه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
30 |
1032-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی براساس روش ویلیام رومی سال 1400-1399 |
فائزه جلالی، قدرت الله محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
31 |
1062-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم دبستان با استفاده از تکنیک ویلیام رومی |
محمد جعفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
32 |
1031-CNF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن |
مریم عابدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1102-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی |
محمد جعفری، هدا جعفری، مونا جعفری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1165-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول بر اساس تکنیک رومی |
محمد جواد عسکری، مبشره میرشکاری ده کهان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1025-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه هشتم متوسطه اول بر اساس تکنیک ویلیام رومی |
محمد جواد عسکری، مبشره میرشکاری ده کهان |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
36 |
1095-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ی پنجم ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی درسال تحصیلی 97-1396 |
عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1041-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایهی چهارم ابتدایی براساس تکنیک ویلیام رومی و اهداف شناختی بلوم |
اعظم قادری روسنگ، فائزه کندری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1096-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ی ششم به منظور آموزش مهارت های تفکر و پژوهش |
عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1155-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی دوره ی دوم ابتدایی بر اساس اهداف مریل |
نفیسه رحیمی، فاطمه ترک |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1154-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم چهارم ابتدایی با تاکید بر ساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت |
محدثه کارگر، فاطمه نوروزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
41 |
1055-CNF (R1) |
تحلیل محتوای کتاب علوم دوم ابتدایی بر اساس روش سطح خوانایی مک لافین |
عبدالله صالحزاده، عبالحسین نقی زاده انهر، امین محمدسلطانی، عرفان ولی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
42 |
1101-CNF |
تحلیل محتوای کتاب فیزیک یازدهم رشته ریاضی از منظر فعال و غیر فعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی |
سید نوید الیاسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1153-CNF |
تحلیل محتوای کتابهای زیست شناسی دوره دوم دبیرستان بر اساس میزان توجه به انواع روشهای آزمایشگاهی مدل سیمپسون و اندرسون |
مهنا مسلم نیا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
44 |
1117-CNF (R2) |
تحلیل محتوای متن و تصاویر کتاب علوم پایه سوم ابتدایی به روش ویلیام رومی |
لیلا مصطفائی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
45 |
1008-CNF |
تدریس بخشی مفاهیم فیزیک الکتریسته با استفاده از آزمایش های ارزان قیمت |
سید نوید الیاسی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
46 |
1133-CNF |
تدریس علوم تجربی دوره ی ابتدایی با تاکید بر استفاده از هوش های چندگانه ی گاردنر |
زهرا احمدی، زهرا نصیری محمدآبادی، سارا ناصح |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
47 |
1120-CNF (R1) |
چگونگی ارتباط متن و تصویر در کتاب درسی علوم تجربی ششم ابتدایی |
محمد جواد جهان، حسین ثامنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1142-CNF |
خلق یادگیری های معنادار در آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی |
معصومه محمدپور، معصومه تقی زاده اسفنجانی، آیدا محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
49 |
1097-CNF (R2) |
راهبرد تدریس پ.م.ت (P.O.E) در آموزش علوم تجربی |
عبدالرضا شیرکوند، پرند شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
50 |
1074-CNF |
راهبرد تدریس موثر در آموزش علوم تجربی |
فاطمه مختاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1164-CNF |
راهبرد تدریس موثر در آموزش علوم تجربی مبتنی بر استم |
sara gharabaghi، بیتا شکوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
52 |
1131-CNF (R1) |
راهبردهای ارزشیابی علوم تجربی ابتدایی در شرایط کرونایی |
سیده زهرا موسوی نژاد بنام، بیتا شکوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
53 |
1082-CNF (R2) |
راهبردهایی برای ارتقاء محتوی کتاب های علوم تجربی برای آموزش در دوران کرونا و پسا کرونا |
حسین فراست، حسین روشن |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1099-CNF |
راههای اثربخش در تقویت یادداری و درک مفاهیم در آموزش علوم تجربی |
فاطمه رمضانی، هادی صادق |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
55 |
1012-CNF |
روش های افزایش بازخورد موثر در یادگیری علوم تجربی |
حسین فراست |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1130-CNF (R1) |
روشهای نوین تدریس برای آموزش علوم تجربی دردورهی ابتدایی |
غزاله یاقوتی آذر، لیلا عمران پناه آلانق، محدثه فاتح شاملو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
57 |
1110-CNF |
روشهای نوین تدریس در آموزش علوم تجربی |
حسین جمالی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
58 |
1047-CNF |
روش یادگیری مشارکتی و افزایش خلاقیت دانش آموزان در دروس علوم ابتدائی |
محیا نسب، پریسا ابراهیم زاده، پریسا حاجی زاده ملکی، سولماز سیفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
59 |
1170-CNF |
شناسایی موانع ارتباطی در تدریس علوم تجربی |
فاطمه یوسف یعقوبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
60 |
1158-CNF |
طراحی آموزشی و اهمیت آن در آموزش علوم تجربی دوره ابتدایی |
فاطمه نوروزی، محدثه کارگر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
61 |
1123-CNF |
طراحی الگوی آموزش به روش نمایشی در درس علوم تجربی: الگوی مشاهده ای وارونه با جهت گیری یادگیرنده محور |
رضا صابری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
62 |
1026-CNF (R2) |
طراحی واحد یادگیری برای درس از ریشه تا برگ علوم پنجم ابتدایی |
هادی الهام، سید صادق غلامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
63 |
1005-CNF (R1) |
طراحی واحدیادگیری برای درس شگفتی های برگ کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی |
حسین شاه محمدی، علی علیزاده محمودجق، علی مطهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
64 |
1137-CNF |
فناوری اطلاعات وارتباطات درآموزش و یادگیری |
افسانه پرموزه، اسراالسادات سیدنژاد، عاطفه پایز |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
65 |
1070-CNF (R1) |
کاربردی ترین شبیه ساز آزمایشگاهی در طراحی واحد یادگیری علوم تجربی |
محمد محمدیان مهر، نرجس محمدیان مهر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1127-CNF (R1) |
کج فهمی های رایج در آموزش علوم تجربی |
شکیلا قنبراوغلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
67 |
1006-CNF (R1) |
کلاس آموزش علوم پویا و فعال و کارساز با رویکرد تعاملی |
مریم رنجی ساربانقلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
68 |
1064-CNF (R1) |
مروری بر اثرات استفاده از تلفن همراه در آموزش علوم تجربی با نگاهی به دوران شیوع ویروس Covid-19 |
سید نوید الیاسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
69 |
1146-CNF |
معیارهای ارزشیابی مجازی مستمر در آموزش علومتجربی |
زهرا مبادرثانی، عرفانه محمودی درگاه، مهدیه باقری اقدم |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
70 |
1128-CNF (R1) |
مقایسه تطبیقی برنامه ریزی درسی و روش تدریس کشور های ایران و سنگاپور |
مهدیه گودرزی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
71 |
1046-CNF |
موثرترین متد ها در آموزش علوم تجربی |
محمدحسین پورنظری کودهی، محمد آبیاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
72 |
1093-CNF |
نقش کارورزی و کارآموزی در رشد حرفه ای مرتبط با PCK |
عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
73 |
1129-CNF (R1) |
یادگیری مبتنی بر بازی های دیجیتالی درآموزش علوم پایه ابتدایی (مطالعه مروری) |
ثنا بهتری، بیتا شکوری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
74 |
1022-CNF |
یادگیری معکوس در علوم تجربی |
جعفر عظمت، علیرضا خدایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |